Yleistä

Sinimusta Liike, r.p., y-tunnus: 3160601-3; myy kannatustuotteita asiakkaille Suomen alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 26.1.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä veroja, mikä ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut voivat riippua itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Yleensä sovellamme kuitenkin 5,9 euron kiinteää toimitushintaa. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

For our international customers: Shipping fees for orders outside of Finland are higher than for Finnish orders. Once we have processed your order, we will inform you directly (via email) of the shipping fees applied. For directive information on international shipping fees, please familiarise yourself with the following rate catalogues:

https://www.posti.fi/en/customer-support/sending/prices-and-calculators/international-parcels-prices

https://www.matkahuolto.fi/packages/parcels-abroad

If you fail to collect your online shop order in time, we will charge a handling and shipping fee of 50 euros before refunding the remaining amount of your order total. An uncollected shipment does not constitute cancellation of the order under current consumer legislation, but rather a breach of contract by the buyer, resulting in significant additional costs for the store. The right to cancel an unredeemed package expires automatically. The same principle applies in cases where the order could not be delivered because the provided address is incorrect or unclear.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Mikäli emme ole saaneet maksua tilauksesi vahvistuksen jälkeen 3 pankkipäivän kuluessa, lähetämme sinulle muistutussähköpostin.

Mikäli emme saa vastausta muistutussähköpostiimme eikä maksua ole suoritettu 10 pankkipäivässä tilauksen vahvistuksen jälkeen, tilaus raukeaa kokonaan.

Toimitustapa ja -aika

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Arvioitu toimitusaikamme on 7 arkipäivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä sinulle ilmoitettavaan palautusosoitteeseen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Yhteysosoite: [email protected]

Vastuunrajoitus

Sinimusta Liike r.p. ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Noutamatta jätetyt lähetykset

Mikäli et nouda pakettiasi ajoissa, perimme Suomessa 20 euron rahti- ja käsittelykulut ennen kuin hyvitämme loput tilauksen kokonaissummasta. Huomaa, että noutamatta jättäminen ei nykyisen lainsäädännön puitteissa ole tilauksen peruutus vaan ostajan suorittama sopimusrikkomus. Lunastamattoman paketin peruutusoikeus raukeaa automaattisesti. Sama periaate koskee myös tapauksia, joissa tilausta ei ole voitu toimittaa perille, koska annettu osoite on väärä tai epäselvä. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §.)

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian: [email protected]